Tisdag- Vikt resa

Min startvikt innan graviditeten var 58 kg vilket passa mig bra. Jag ska försöka att komma iform igen. Jag ska inte banta men jag ska börja gå mer promenader och äta mer nyttigt. Det är inte helt lätt när man har två små barn, Lucas vill ju inte åka så mycket vagn längre så jag får passa på när sambon är hemma att jag tar mig ut på promenader. Det gäller även kosten, att man börjar äta mer ägg, grönsaker, frukt och bär och om man unnar sig något gott tex en pizza får man får gå längre promenader. 
Jag har ingen erfarenhet när det gäller träning och jag försöker hitta ett lätt träningsschama som passar mig. Det gäller även mat, jag har alltid kunnat äta vad jag vill utan att gå upp i vikt. Endel har svårare att gå ner i vikt efter en graviditet men jag stressar inte utan jag är stolt över kroppen och jag är så lycklig över mina två pojkar.
 
Dagens vikt är 65 kg.
Mitt Mål är 60 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0