Torsdag- 29 Nov

Huvudet är så tungt och jag mår inget vidare. Nu har jag precis besökt duschen för att göra mig lite piggare men vet inte om det hjälper. Det blir att trycka i mig alvedon innan jag går till jobbet. Jag känner att det blir en härlig dag på jobbet idag..

Onsdag- 28 Nov

Det är kul att man har blivit förkyld.. har halsont, är riktigt trött och fryser. Underbart!
Men jag får vila upp mig idag, ligga och titta ut genom fönstret och njuta av att jag får vara inomhus. Det låter inte helt fel det heller. Det bara snöar och snöar ute. Jag brukar inte bli sjuk så ofta men nu känner jag att något är på gång så det blir en slapp dag med te och film,
Hejdå

Tallinn resa!

Hej bloggen!
Jag har inte skrivit på ett tag nu, finns inget att skriva mer än negativa saker så jag har undvikt att skriva. Men jag lever, det ska ni veta.
Igår kom jag hem från från Tallinn, jag fick det av min fina pojkvän. Det var en jättebra resa! I fredags åkte vi först upp till Stockholm, sen tog vi bussen till båten som gick ifrån värtahamnen. Sen när vi väl var ombord på båten så gjorde vi oss iordning och gick ut och käka mat på båten. Vi besökte taxfreen och ja allt som man kan göra på båten. På lördagen hade båten kommit fram till Tallinn som vi där klev av, tog en vända i Tallinn för att försöka hitta vårat hotell, det enda vi visste var att hotellet skulle ligga nära terminalen, vilket den gjorde ;) Så efter 5 minuters vila på hotellet tog vi oss en utflykt i Tallinn. Det jobbiga i Tallinn var att dom inte kunde snacka engelska så bra. Så det gick inte direkt att prata med dom. Vi käkade mat på kvällen sen gick vi tillbaka till vårat hotell, där upptäckte jag att jag hade feber, kul kul! Så det blev en lugn kväll, tack vare mig.. På söndagen blev det frukost på hotellet och därefter packa vi ihop våra saker, utcheckning skulle ske kl. 12.00 och då besökte vi stan igen och gick runt där i några timmar (4 timmar) ;) Sen satte vi oss på terminalen för att vänta in båten. När vi väl fick hoppa på båten så fixade vi oss iordning och sen gick vi ut och åt kvällsmat. Tog en öl i baren och hade det trevligt med lite underhållning till. Trevligt, säger jag bara!
Båten kom in till Stockholm vid 10.00 och där tog vi oss en buss som tog oss till centralen. Sedan blev det en sväng på stan, jag fick med mig 4 tröjor hem, he he.
Jag har haft en jättebra resa tillsammans med min pojkvän.♥

Idag hade jag ett möte på Arbetsförmedlingen, sen åkte jag hem och gjorde iordning soppa som jag precis har ätit upp. Nu ska jag fixa till mig lite, för snart ska jag umgås med Julia.
Så ser min dag ser ut. :)

Måndag- 5 November

Livet är så orättvist!
Från och med nu ska jag leva livet som om det vore den sista dagen i mitt liv.