Lördag och söndag - Badväder

Som rubriken lyder så har vi badet den här helgen.
I lördags åkte familjen till en lekpark och tillbringade förmiddagen där. På eftermiddagen åkte vi ut till mina föräldrars sommarstuga ute vid Tisnaren. Vi bada, åkte båt, åkte vattenring, fika och umgicks. Min syster och hennes familj var även där. 
 
Söndag träffa vi M föräldrar i sjukhusparken och dom hade M syskonbarn med sig. Lucas lekte och åkte rutchkana med sina kusiner. Sedan fikade vi med dom. På eftermiddagen åkte vi till Fagerön och bada där. Det var inte så mycket folk som tur va, dom flesta åkte hem när vi kom. 
Lucas tyckte det var kallt så han doppa bara sina tår i vattnet men jag bada! Vi åkte sedan hem och åt middag.
Vi tog en promenad på kvällen med barnvagnen och Lucas fick cykla brevid, det tycker han är kul. 
När vi kom hem åt vi en varsin glass och sedan var det hopp i säng för Lucas. Han somna rätt så fort. 
Jag gick ut och sprang efter Lucas somna. Jag har inte sprungit på 3 år?! Det gick väl inte jättebra haha men sprang 2 km.  
Jag har lite mammakilon kvar så ska komma någorlunda iform.

Nu har jag precis nattat Casper, ja jag vet han somnar alldeles för sent men det är inte så lätt att söva honom.
Jag ska beställa kläder och smink nu och sen ska jag sova. 
Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0