Allt kommer bli bra

Håller på att packa väskan just nu, vi ska till Stockholm och sova kvar där inatt. Har bokat hotell och tro det eller ej?! Vi ska på idol 🎤 Hejja idol- Axel! 
Vi fick tag på biljetter igår förmiddag och vi tänkte att det är bara att ta chansen och åka. Jag har aldrig varit på idol så jag har höga förväntningar. Annars håller jag på att packa väskan, jag ska inte ha med mig så mycket, lite ombyte bara. Vad ska ni göra en fredag som denna? 😁 Inte för att någon brukar svara men gör ett försök 😂

Kommentarer
Postat av: Sofie W

Jag ska också kolla Idol, fast på tv ;) Brukar inte titta på det, men jag tycker det har varit så bra deltagare i år :) Ha så himla kul därborta! <3

2015-10-02 @ 19:10:45
Postat av: MALIN

Tack för svar :) Tycker det är så kul att få kommentarer! Det lät som en bra kväll för dig. Ha det så bra! <3

2015-10-04 @ 08:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0