Tisdag

Jag tvättar håret 1 -2 gånger i veckan och planerar alltid vilka dagar jag ska duscha, haha! Det är sjukt att man behöver planera för att tvätta håret. Försöker alltid vara fräsch till helgen med Schampo, hårinpackning, balsam. Senast blev det att tvätta håret i fredags och har bestämt mig för att försöka klara mig fram till torsdag eftersom jag ska iväg på middag med jobbet då. Jag brukar alltid skriva upp i kalendern när det är dags att duscha. 
 
Idag går vi in i dag med håret och det är en början till att kännas fett i hårbotten, har lagt i torrschampo i hårbotten och satt upp håret i en tofs. Jag skulle kunna gå med utsläppt hår då håret ser helt okej ut men eftersom jag har kvällsjobb har jag satt upp det i tofs. Vi får se hur håret känns imorgon men brukar oftast ha Torrschampo även dag 5. (Jag räddar håret bara för stunden.) Jag använder torrschampo Proffs. Det är inget jag behöver rekommendera utan det funkar helt enkelt. Ni kanske har bättre tips på torrschampo? 
Annars har jag produkter rekommenderat utav min frisör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0