Kvällssysslor

Har precis lagt mig i sängen för att titta på några avsnitt som jag har missat ikväll. Något som jag följer är "Hoppas det smakar" jag har följt det från start och då var det en supersöt tjej Julia som lockade mig att se programmet. Det har blivit att jag har fortsatt att följa programmet efter Julia var med. Programmet går ut att det är fyra personer som ska tävla mot varandra, (som halv åtta hos mig) som ska betygsätta varandra. En gyllene regel är att de absolut inte får smaka maten, om någon skulle glömma bort regel och smaka blir det poängavdrag. Vad tycker ni om för program som går på tv? Var vänligen och svara alla ni som läser bloggen 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0