Onsdag- 24 Juni

Sommaren är här och jag har längtat såå efter semestern så jag njuter för fullt!
Min semester har börjat så bra och den kan inte ha börjat bättre! Jag har umgås med fina vänner, grillat och festat. Snart ska vi till Cypern, redan på måndag ☀️☀️☀️ Ska börja packa min väska lite smått! 😏
 
Idag har jag inte gjort mycket, besökte staden för lite shopping men stan är inte så stor så nu sitter jag hemma igen. Idag var det dag 5 för håret och det kliade i hårtoppen och det var dags för en efterlängtad dusch. Jag sitter just nu med hårinpackning i håret och det brukar stå att det ska sitta i håret ca 10 min, men jag brukar alltid låta de sitta i 30 - 60 min :). 2 gånger i veckan tar jag hand om mitt hår och jag börjar sakta men säkert se skillnaden. Behöver inte alls tvätta håret lika ofta som jag var tvungen att göra förr. Kan stolt rekommendera Maria Nila schampo. 👍😍  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0