Grönan

Hade en sån trevlig kväll igår på Grönà Lund med Linnea och Elina. Vi började våran färd med 08.00 tåget upp till Stockholm där vi tog oss en frukost på ett café (Mcdonalds café). Åkte sedan spårvagnen till GrönaLund och när vi väl kom in till Grönan så började vi såklart med den värsta karusellen Insane 😅. Vi åkte alla möjliga och tillslut beslöt vi oss för att gå in i spökhuset. Jag avskyr spökhus, jag är ju livrädd! Men modig som jag var gick jag först utav alla ✌️. Vi drog oss ifrån Grönan ca 19.00 då alla kände sig nöjda och tog spårvagnen ner mot stan, därifrån fick vi springa till stationen för att hinna 19.37 tåget. Tro det eller ej men vi hann det. 
När jag väl kom hem så åkte jag och sambon och köpte McDonalds mat och sedan gick vi och la oss och sov. Idag är jag såå trött men det är bara att ladda om batterierna för ikväll blir det äventyr i Linköping, med min fina vän Emma. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0