Torsdag- 30 Maj

Hur ser era morgonrutiner ut? 
Om jag får sova ut, då tar jag en rejäl sovmorgon även fast jag vaknar tidigt så ligger jag kvar i sängen tills jag känner att det får vara nog! Då går jag upp och gör iordning kaffe och om det är fint väder sitter jag ute och dricker kaffet, annars så blir det att läsa tidningen inomhus. Jag låter som en gammal pensionär. 
Frukost brukar vara något som man äter på morgonen men eftersom jag har svårt att äta frukost så blir det att hoppa över den delen, men jag måste säga att det var inte så längesedan jag hade en frukostperiod, då jag bara ville äta frukost och ingen mat , men nu är jag tillbaka till samma Malin som inte gillar frukost. Welcome back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0