Onsdag- 15 Maj

Hej, då försöker jag ge mig på att skriva igen och idag har jag haft yttligare ett äventyr av mitt liv. Det började med att jag hoppa på tåget som gick till Norrköping 10:58 och där gick jag till pappas jobb och vi gick därefter och åt mat. Det blev snitzel, riktigt gott men dock så mätt man blev. Tack fina pappa för en trevlig lunch tillsammans. 
Jag drog därefter mot stan för att shoppa, ibland kan det vara skönt att gå själv på stan och kolla på alla möjliga saker. När klockan började närma sig 15.00 så drog jag tillbaka till tågstationen och fick vänta några minuter för därefter kom tåget som körde mig hem till Katrineholm. Gick till mor på hennes jobb och fick skjuts hem.
Nu tänkte jag ha en liten modevisning för er och visa vad jag har köpt,OBS! Ni får bara se några bilder från dagen :)

 
Den berömde grisen, man har mjölk i den! Grymt.
En trött tjej efter en tuff dag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0