Lördag- 4 Maj

Hej hopp alla glada och nyktra personer.
Igår blev det jobba sen åka hem till Denice för att fira hennes födelsedag. Riktigt kul kväll hade jag! Jag kände att jag förtjänade verkligen att ha lite kul när jag jobbar så mycket. Det blev utgång på Harrys, men dock var det inte så mycket folk där och många var yngre, 18 år.. det är en stor skillnad på 18 och 20 år. Men jag hade kul ändå. Jag kom hem ca 03.00 och gick och la mig och kolla på skilda världar.. Äntligen har det kommit mer avsnitt så det är spännande just nu. 
Idag vakna jag upp vid en hyffsad tid och gjorde mig iordning eftersom vi som träffades igår skulle mötas vid stadsparken och äta lite bakismat. Det blev en calzone pizza för min del och det var riktigt mumma! 
Ja och nu är klockan bara 16.00 och jag tycker tiden går så sakta men det är min lediga dag idag så jag ska verkligen inte klaga och ta vara på den här dagen. Ikväll ska jag och familjen till mormor och morfar och grilla. Jag tycker det är så gott med grillat, jag får verkligen sommarkänslan. Sen ska jag umgås med min fine Emma! 
 
Men ska fixa lite nu, hoppas ni får en bra dag!
Trevligt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0