Helgen

Hej, ja då är det söndag igen och jag tycker den här veckan bara har flygit iväg. Men det känns skönt!
Tänkte passa på att berätta lite om mina äventyr den här helgen för att min helg har varit så bra!
I fredags jobbade jag till kl 16.00 och sedan blev att duscha och göra mig iordning för att senare skulle jag träffa en god vän. Vi drog till Sanmarino! Helt underbart att sitta och prata och dricka öl och bara ha det så bra. Vi satt och lyssnade på karaoken och skratta åt dom som sjöng. Det va mig en mycket bra dag! Klockan 02.00 kom jag hem till min säng, somnade på en gång. 
Min klocka ringde kl 06.00 och sa att jag skulle gå upp för att jobba. Det var segt att komma upp med tanke på att jag bara hade sovit i 4 timmar. Men upp kom jag det gick suveränt att jobba delad tur. (07.00 - 13.00, hem och tillbaka till jobbet, 16.00 - 21.00.)  
Idag ska jag jobba igen och jag slutar kl 13.00 idag och sedan ledig hela dagen. Har lite planer efter jobbet och då ska jag träffa fine Sofie, det kommer bli lunch/fika på stan. Det ser jag framemot!
 
Hoppas ni också har haft en bra helg.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0