16 - 20 Maj

Halluu! Jag ligger liite efter med mitt skrivande som jag genast ska ta igen, jag är ju för bra!
Tänkte skriva om i torsdags till idag, om vad jag har sysslat med. 
Så allt började med en stor sovmorgon itorsdags, eftersom mina föräldrar åkte iväg på en minisemester så hade jag huset för mig själv i helgen och det var rätt skönt vill jag lova. Det var ju såklart kvällsjobb på torsdagen. 
Fredagen var ganska lik torsdagen, det var kvällsjobb och jag slutade 19.00, mötte en fin vän efter jobbet och vi drog hem till mig och gjorde iordning fläskfilé, pommes, sallad och bea. Självklart drack vi öl till det. Det var mycket trevligt så jag hade besök till 02.30. Det var verkligen raka vägen till sängen sedan för jag skulle upp 06.00 dagen därpå. Men tro det eller ej, jag råkade stänga av väckarklockan när jag sov, så helt plötsligt vakna jag av mig själv och tittade på klockan och den stod på 06.45... det blev panik! Skulle börja jobba 07.30. Kasta mig upp och gjorde mig iordning. Kom till jobbet vid 07.15. Så bråttom behövde jag inte ha, haha. 
På kvällen när jag kom hem så kollade jag på en skräckfilm, Hansel och Gretel. Men jag måste få säga att jag var sjukt besviken på att dom gör en skräckfilm av Hans och Greta. Det har ändå varit en barnberättelse, visst så har dem lagt till sjukt mycket så det liknar inte Hans och Greta på det sättet. Men att dom får insiperation av en barnberättelse, det är skamligt. Men iallafall, på kvällen tittade jag på Eurovision song contest. Jag tyckte inte ens om Robin eftersom jag tycker han sjunger falskt men jag tycker själva låten var fin. Haha, för er som gillar Robin, ta inte åt er vad jag skriver för alla tycker olika. Tacka fan för det. Vinnarlåten Danmark var ändå rätt okej. Tyvärr så såg jag inte på resultatet för jag somnade, vilket man kan förstå för jag fick inte så många timmar av sömn i fredags. 
Ja, söndagen då, det blev att gå upp tidigt för att jobba. Kom hem och umgickt med mor och far. Och idag, haft en ledig dag och det har varit awesome! 
 
Hansel and Gretel
OBS, titta inte på trailern om ni är rädda för skräckfilmer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0