Torsdag- 7 Mars

Hejhej eller godmorgon! Som vanligt när jag får sova ut så vaknar jag runt 07.00 och har svårt att somna om, det beror på att jag har vant min kropp att bli kvällstrött och blivit morgonpigg istället, det finns ju fördelar till allt. Men ja, det blev att titta på film nu på morgonen. Tänkte passa på att gå ut och gå om en stund när det är fint väder ute, det ser iallafall fint ut när man tittar ut. Så det står på schemat just nu, annars har jag inget planerat. Ikväll ska jag jobba 16.30 - 19.00. Ett kortpass :) Det känns skönt att sluta skapligt, ska iallafall gå till mataffären efteråt och köpa med mig dipp & chips. Har inte ätit onyttigt på länge så det är på tiden att jag unar mig själv något gott. Så, så ser det ut, om det inte dyker upp något imellan.. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0