Måndag- 11 Mars

Hej!
Tänkte att jag skulle skriva hej till er, jag hinner skriva två rader :) Min dator har segat väldigt mycket på den sista tiden men nu har jag fått ordning på den, tackgodegud. Dock har jag inte fått någon hjälp utan jag måste göra allt själv.. Det är hårt att vara vuxen. 
Idag bestod min dag att sticka till jobbet 07.30 och sluta 10.00, tänkte egentligen gå och träna efter det, men fan, jag verkar fortfarande vara bakis (?) Jag är jättetrött och har feber, det är så min bakis ser ut, får aldrig ont i huvudet utan jag får andra symtom. Så gick jag gick hem och tvätta kläder istället och vilade. 
Men nu är det dags att packa sin väska igen för att gå tillbaka till jobbet, hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0