Helgen

Hej alla glada!
Ska ta och uppdatera hur min helg har varit för er. Det började med fredagen då jag sluta 11.00 och mådde väldigt dåligt, men jag tror att min kropp sa ifrån eftersom jag har jobbat väldigt mycket och kroppen har sagt ifrån förut, pga av arbetet. Men på kvällen tog jag det lugnt med mor min. Vi satt och kolla på film och åt riktig god mat, mysigtmysigt!
Lördag vaknade jag tidigt och blev att göra mig iordning för dagen var planerad att åka till Stockholm och se när min lillkusin skulle döpas. Vi hämtade upp syster och Pontus påvägen, sedan bar det av till Stockholm. När vi väl kom fram så träffa vi alla människor som också var bjudna till dopet, det var människor som vi aldrig hade träffat så det var spännande. Alla gick in i kyrkan och satte sig, och när Elsa väl hade döpts så sa prästen "Men dom går inte härifrån som ogifta" Alla som satt i kyrkan tittade runt på varandra och ingen fatta någonting, för vi förstod inte riktigt skämtet. Sedan visade det sig att morbror och hans tjej skulle gifta sig! Ingen visste om det, det var så kul! Så fina tillsammans och så kul överraskning! 
När dopet och giftemålet var klart åkte vi hem till Andreas och Ulrika för att fira ett giftemål och ett dop. Från ett dop till ett bröllop :) Hemma hos dem bjöds det på god mat och dryck. Vi blev kvar där ett tag och hade det så trevligt! 
Tack för en riktigt trevlig dag/kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0