Torsdag natt

Godkväll! 
Här sitter jag och planerar saker i min kalender, det ska hända lite saker såsmåningom. Annars har jag jobbat hela dagen idag 07.00 - 19.00, och det hände mycket på jobbet idag och jag är så otroligt trött.. Inget jag säger här, tyvärr. Så jag ska njuta av min lediga dag imorgon och må prima. 
När jag kom hem från jobbet lagade jag mat och sedan tog jag en cykeltur, runt kvarteriet. Behövde friskluft och det är mitt bästa sätt att koppla av efter en häftig dag. Och nu har jag precis använt mig utav min nya rakhyvel som är så bra, så nu har jag fått så fina lena ben bortsätt från dom fina myggbetten som jag har. Jag kan lugnt säga att jag kommer använda den flitigt. 
Men nu ska jag nog säga godnatt och försöka sova, klockan är inte ställd imorgon - Check. 
Sovsött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0