Torsdag- 13 Juni

Godkväll!
Tänkte ge mig på att blogga igen, det var 2 dagar sen jag blogga. Jag är rätt duktig på att hålla bloggen aktiv. Dagen började med att jag tog mig ner på stan när det regna som mest. Mötte upp Linnea och vi tog oss en varsin sallad. Det satt bra i magen, jag hade inte ätit frukost så jag hade magen att fylla. Vi drog en vända på stan efter salladen och blev klara ganska snabbt eftersom staden inte är så stor (för er som inte vet det.) Jag cykla därefter hem när det regna som mest och mitt paraply gick lite halvt sönder på vägen hem så det var bara att hålla ut. Kom hem och vilade mig en stund för sedan blev det jobb. 
Efter jobbet gick jag och Cornelia och bada i sjön. Det var ganska skönt, tro det eller ej. Men när vi kom till bryggan så började jag ångra mig och känna hur kallt det kunde vara. Men sen när vi slängde i oss i sjön så var det inte så farligt. Nu har jag badat för första gången i år! Och bada, det ska jag fortsätta med.
 
På tal om ingenting..
 
Pappa och jag har roligt på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0