Onsdag- 19 Juni

Godkväll!
Nu sitter jag här på sängkanten och tänkte berätta om min dag. Dagen började med att ta en lunch på stan med Sofie. Vi satte oss ute i solen och åt en jättegod "kyckling, pesto, mozzarella smörgås" Rekommenderar den på Hembagarns. Mums! Ja sen blev det en vända på stan och sen för min del åka till jobbet och jobba kvällen. Kvällen blev en lugn och skön kväll och vi hade kul på jobbet. Det är skönt att man har så bra arbetskamrater annars vet jag inte hur det skulle funka. När jag lämnade jobbet och skulle gå hem så kom jag på att jag hade cykeln på jobbet, så det blev ett varv runt huset. Det är härligt att man har bra minne, men ingen fara skedd. Nu är jag hemma och ska kolla datorn innan jag stänger av den och försöka sova, och det viktigaste av allt, jag ska inte ställa klockan imorgon, eftersom jag är så ledig från jobbet.
Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0