Helgen

Hej bloggen.
Nu tänkte jag berätta vad jag har gjort för kul i helgen. Ifredags slutade jag jobba kl 16.00 och sprang hem och duscha och gjorde mig iordning för kl 18.00 blev vi bjudna på sallad hemma hos Emma. Riktigt gott och trevligt! Det tackar jag för. :) Det blev sedan cykeln ner till Djulö för att spela minigolf. Jag kan erkänna att jag kom sist i minigolfen, jag är ingen mästare i minigolf... 
Lördag vaknade jag rätt tidigt för att följa med mamma och pappa till Norrköping, jag var tvungen att försöka shoppa lite men jag kom endast hem med en deodorant och rakhyvlar. Storshopping på gång..
När vi kom hem i våran stad så tog jag det lugnt på kvällen och åt god mat och kollade på en sorglig film "Allt för min syster", absolut var filmen sorglig men jag har aldrig kunnat gråta när det gäller sorgsna filmer. Jag tror inte jag lever mig in i situationen som andra kan göra, eftersom jag vet att det är på film och att någon står och filmar, ja jag vet inte..
Idag tog jag mig en stor sovmorgon, nu har jag ringt några samtal och jag är sjukt nöjd. Det är skönt att man kan börja dagen med ett brett leende, det är inte varje dag som man kan göra det. Ikväll ska jag träffa Sofie och hennes karl, det ska bli trevligt! 
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0