Fredag- Fortsättning

Godkväll!
Nu ligger jag i sängen och ska snart släcka lampan och försöka sova eftersom imorgon är det jobb, det är min jobbhelg. Men innan jag stänger ner allt så ska jag säga er att jag har haft en bra dag. Min fina syster kom över till oss förut och vi käka pizza ihop. våran gamla familj. Det kändes nästan som förr när vi alla fyra bodde under samma tak. Men det var iallafall trevligt!
 
Jag kolla på fotbollen förut, Sverige - Österrike. Och det gick ju inget vidare för Sverige. Men bättre lycka nästa gång! Förstå vilket press man måste känna. Men mina åsikter om matchen då, vilka klantar dem var ikväll!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad söt du är! Det var mysigt!!! :)

2013-06-08 @ 08:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0