Min iPhone5

Inatt gäller det, jag kan äntligen börja använda min nya mobil imorgon när jag vaknar. Jag har ju skaffat en iPhone 5. Orsaken till att jag inte har kunnat använda den tidigare är för att jag har gått och väntat på att mitt nummer ska flyttas över till den nya mobilen, jag bytte operatör helt så var tvungen att vänta ca en vecka på flytten av numren, eftersom jag vill behålla mitt nuvarande nummer för att jag trivs så bra med det. När jag vaknar imorgon ska det funka med den nya telefonen. Lite spänd är jag, det ska bli så kul!
Jag antar att ni vid det här lagret vet hur en iPhone 5 ser ut, så känns onödigt med en bild. 
 
Snart blir det att avsluta kvällen med en film.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0