Lördag- 26 Jan

 
Hej bloggen!
Nu försöker jag igen att skriva en liten rad, eller två.
Idag har min dag varit mysig. Dagen började med att jag tog tåget upp till Norrköping och träffa min Emma. Vi tog en sväng på stan för shopping. Vi kollade på lite allt möjligt. Sedan blev det lunch och vi gick och åt thai-mat. Riktigt mums! Efter maten blev beslutångest för mig att välja två tröjor men valde tillslut och det blev nog bra ändå. Vilka problem man kan ha... Vi gick sen hem till Emma och myste och drack te :)
Blev sedan dags för hemfärd för mig så begav mig till tågstationen. Efter en halvtimme på tåget så tog jag en skön promenad hem och nu sitter jag här ensam hemma framför tv och myser med filten.
Ska nu göra iordning te och fortsätta mysa och titta på tv. Hoppas ni har det lika bra som jag.
 
Det får bli en gammal, men fin bild på oss. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0