Måndag- 4 Februari

Idag vakna jag runt 08.30 och tog det lugnt, slog på filmen "Ondskan", det är en film som jag alltid har tyckt om. Efter filmen, blev det ett ägg till mig som frukost. Jag gillar inte frukost och har svårt att äta. I vanliga fall brukar jag dricka ett glas juice och sen brukar det vara bra. Alla är olika, tänk på den saken. Har även hunnit med att prata med jobbet, kul att dom saknar mig. Jag var ju ledig i fyra dagar och varje dag har någon sms eller ringt mig nu när jag har vart ledig.
 
För er som inte vet har jag och en till tjej fått delad vårdnad för en boende. Då innebär det att vi ska sköta om honom lite extra. Inte överdrivet utan vi ska se till så att hans rum (Ja det är en gubbe) ser snyggt ut, vi får följa med honom om han ska på sjukhusbesök, beställa klipptid/ fotvård. Ja lite såna saker och det är hur kul som helst att man har en boende. Man känner att man är som en i gänget då, hehe.
Ska gå ifrån datorn nu, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0