Måndag- 18 feb

Usch vilken dag jag har haft nu. Liksom morgonen började bra tills nu. Jag känner mig seg och febrig och kallsvettig.. Ändå kunde jag vila upp mig igår då jag var ledig. Men idag hade jag en tid på jobbet 07.00- 10.30 men blev frågad om att va kvar till 13.00, inga problem ju. Men nu när jag kom hem och får sitta och äta en sen lunch känner jag att jag inte mår bra. Är så trött och inte ens hungrig,  och då mår jag inte bra. Jag känner mig själv så pass bra, jag kan min kropp. Men ska försöka vila en stund. Nästa pass blir 18.00 - 20.45, Har alltså gjort 3 pass då.. Vet inte vad felet kan va, men ska ta de lugnt en stund. 
Hoppas att ni har de bra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0