Lördag- natt

Nu är jag hemma från en melodifestivalskväll med Emma, Anna & Cornelia och vi såg på melodifestivalen tillsammans. Vi åt även en god fruktsallad till programmet. Om jag ska vara ärlig så tyckte jag att alla låtarna var typ kass och hoppas det blir bättre låtar nästa gång. Men programledarna var helt okej, tänk vad dom försöker göra sitt bästa för att vi ska få de trevligt, och att dom försöker komma på nya saker varje år för underhålla oss. Om jag var då den som skrev underhållningen skulle jag vara slut med idéer vid det här laget. Jag tycker dom var duktig iallafall. Efter melodifestivalen kolla vi på en film och drack te. Mys:)
 
• Fruktsallad! Mumma. Äpple, vindruvor, apelsin och banan
 
 • Te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0