Fredagen- Stockholm

Nu har jag fått energi igen för att skriva. Igår var jag nämnligen helt död. Jag var så trött, så det blev aldrig något skrivet. Varför jag inte orka skriva igår, var för att jag var i Stockholm med Linnea!
 
När Linnea fyllde år fick hon en Stockholm present av mig som vi senare bestämde oss för att vi skulle ta den 1 Januari. Resan började 08.02, det var då tåget gick och vi kom fram i Stockholm 09.15 och då letade vi upp ett fint café och satte oss och tog varm choklad och frulle. Sedan var det att gå i alla affärer, dom första timmarna hitta jag inget speciellt men efter lunchen som vi tog, började jag shoppa massor och jag är så nöjd över det jag har köpt. Behövliga saker för mig.
Jag orkar inte ta kort på mina saker utan jag kan berätta lite snabbt istället, en vår/sommar jacka, tröjor, lösnaglar, träningslinne, underkläder. Tyvärr fanns det inte så mycket vårkläder utan jag får komma tillbaka till Stockholm om några månader.
Gjorde även ett ärende hos min operatör och hade lite frågor till dom om telefonen. Liksom, varför ljudet var så lågt? När jag höjde så hjälpte det inte. Sen visa det sig att jag inte hade tagit bort plasten. Ni som känner mig vet att jag är urdålig på att ta bort plasten på mina tekniska saker. Jag är rädd att det ska bli repor. Men det visa sig att plasten gjorde så att jag hörde dåligt så jag drog bort plasten direkten och snacka om att man blev utskrattad av han som hjälpte mig..
Klockan 17.30 hoppa vi på tåget tillbaka till våran stad och vi var framme 18.50. Då blev det att åka hem och äta och titta på gladiatorerna (ja, jag tittar på det). Vi var i Stockholm sen 09.00 till 17.30, det är inte dåligt ju hehe.
 
.
• Vi gick till en fin restaurang och åt lunch, mysigt!
 
• Fina Linnea
 
• En staty i Stockholm, och tro det eller ej men det var en levande staty, han levde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0