Tisdag - 30 April

Godmorgon! Natten har varit förjävlig, drömde en massa otäcka saker.. drömde att jag hade mördat två människor, sen när jag vakna upp så mådde jag inte så bra, det kändes så verkligt med min dröm. Men nu kan jag vara lugn och släppa mina tankar och tänka på något annat! 
Imorse när jag kolla på min mobil (vilket man alltid gör när man har vaknat), så hade mobilen inte laddat sig. Nu har min sladd gått sönder, tänkte jag... men så kolla jag lite extra på min sladd och den var såklart INTE istoppat i uttaget.. Blir man trött eller?  
 
Måste tillägga om igårdagen, mitt inlägg var inte så roligt och det berodde på att jag hade  vaknat upp med migrän, ont i kroppen. Tog tabletter och sen somna jag i sängen, sov säkert 4 timmar. Sen när jag vakna kände jag hur mitt huvud dunka men huvudvärken var borta, skönt nog. Blev att åka till affären och köpa grejer eftersom det var min dag att laga mat och det blev kalops! Familjen tyckte det var gott, mamma som inte ens gillar kalops och hon sa till och med att det var gott, så jag är riktigt nöjd kock! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0