Nu är det helg igen

Då tänkte jag uppdatera för er vad jag har haft för mig om på senaste tiden.
I fredags jobba jag till kl 11.00, då hämta min syster upp mig och vi drog iväg till Norrköping för shopping. Vi drog till Ingelsta och gick runt där. Fick med mig en jeansjacka och strumpor. Supernöjd!
När vi kom hem (till mig) så klippte Sofia bort massor av håret, så nu är det jättekort..
Skämtosid! Nejdå, hehe, men hon klippte håret litegrann iaf så det känns bra. 15.45 började jag jobba igen och fick sluta 21.00. 
Lördag; jobb mellan 07.00 - 19.00 sedan gick jag hem och åt jättegod mat som mor hade lagat:) Fläskfilé och potatisgratäng. Det blev en lugn kväll med ett glas vitt, det förtjänade jag efter mycket arbete. 
 
Söndag  idag och jag har inte riktigt planerat hur dagen ska se ut, får se vad som händer. Det är min lediga dag så det blir nog mest att koppla av och njuta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0