Kort beskrivning om helgen

Hej kära blogg.
Ska snart lägga mig och sova, jag är riktigt trött och bara jobbar & jobbar. Det känns inte som jag hinner så mycket andra roligheter. Var ledig senast i fredags och har jobbat sen dess, jobbade påsken och sånt trevligt. Trivs väldigt bra på jobbet så det finns inget att klaga på!
Men ska sammanfatta min trevliga helg.
Ifredags träffa jag Sofie och vi drog iväg och köpte oss en varsin pizza och hade det mysigt med lets dance. Hon drog iväg sen kl 01.00 och då gick jag och la mig i sängen på direkten. Väckarklockan ringde därefter kl 06.00 på lördagmorgonen och jag gick upp för att göra mig iordning till jobbet. Väl på jobbet firade vi påsken och hade det bra. På kvällen sluta jag 19.00 och då cyklade jag hem till mormor och morfar och där var även mamma & pappa och vi åt god mat. Sofia och Pontus tittade även förbi senare på kvällen, trevligt trevligt och dom gav oss skjuts hem. Somnade i sängen runt 00.00. 
På söndagen ringde kl på 06.00 och jag steg upp för att göra mig iordning till jobbet. Slutade 19.00 på kvällen och gick hem. Somnade i sängen ganska fort eftter jag hade kommit hem.
Måndagen ringde även klockan på kl 06.00 och jag jobbade enda till kl. 14.00, då kom jag hem och la mig och vila på sängen, dock somna jag och vakna 18 - 19. Gick in och duscha och åt lite middag, sedan gick jag tillbaka till sängen och somnade igen enda till kl 09.00 dagen efter. Det kallar jag trötthet. 
Idag jobba jag från 13.00 - 19.30 och nu sitter jag här med ett tungt huvud och känner hur skönt det ska bli att få sova. Jobb imorgon.. igen heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0