Tisdag- 18 Sept

Äntligen har jag skaffat mig ett liv! Har inte haft det förut, som ni säkert har läst i min blogg. Det enda som bestod utav mitt liv var jobba, jobba och jobba. & när jag inte jobba låg jag och sov, ja typ så var mina dagar. Men nu har jag fått energi, undra vem som gav mig den?! :)
Jag har nämnligen skaffat ett halvårskort på Friskis&Svettis. Så nu är jag igång igen med träningen och det känns strålande! Jag var och tränade förut på friskis&svettis och nu har jag hunnit att duscha och nu sitter jag här och berättar för er. Jag gick på ett baspass förut idag, jag tänkte det, att jag ska ta det lugnt ibörjan så man inte tar det värsta passet när man börjar med sin träning. Utan man tar det försiktigt. :)
Och nu känner att att det börjar lukta mat i huset och jag känner att magen börjar kurra. hehhe. Har bara ätit pyttelite idag och blev inte ens mätt på lunchen. Så, ska snart äta mat, sen blir det tv häng och plugg, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0