Söndag- 23 Sept

Jag är så trött så trött och nu sitter jag hemma på min delade tur, vet inte alls vad jag ska hitta på. Skulle vara skönt att sova i någon minut men då är jag rädd att jag kommer vara jättetrött när jag vaknar sen igen. Har inte sovit något i natt, jag sov i 3 timmar. Man orkar knappt jobba 10 timmar, det är för mycket för sån liten sömn. Imorgon är det ännu värre, ska jobba 13 timmar. Folk har frågat mig hur jag orkar jobba så mycket som jag gör men så länge man tycker det är kul så går det ju bra. Man är helt slut när man kommer hem på kvällen, men då får man iallafall ta igen sig.
 
Några trevliga nyheter finns också att berätta, jag har fått en kusin!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0