Onsdag- 5 Sept


Jag vet att jag skriver mycket om mitt jobb, men vafan, man skriver väl vad man gör om dagarna sen vill jag arbeta och jag få ihop timmar, det är bara bra för mig. Det är så jag vill ha mitt liv, så vad är problemet? :)
 
Jobbade 07.00 - 14.00 idag, och nu sitter jag på sängkanten och bara njuter utav att ha slutat jobbet. Jag är rätt trött om man säger så. Jag blir oftast trött efter en dag på jobbet. Det är mycket att hålla koll på och sen är det tungt. Jag är bara 20 år (Okej, jag är bara 19 år) och jag vill gärna kunna jobba i 50 år till utan att förstöra min rygg/kropp på vägen. Så jag behöver vila efter ett arbetspass. Ikväll blir det en lugn kväll. Jag ska inte ut på äventyr, det blir nog så att jag kommer lägga mig tidigt ikväll och ladda upp för morgondagen. Då kör vi igen.
 
Vilken storm vi har fått, fy så läskigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0