Onsdag- 19 Sept

Det är inte förrän nu jag börjar känna i mina armar och rumpa att jag har träningsvärk. Men jag tycker det är så underbart att ha träningsvärk, då känner man att man har gjort något bra! Så jag klagar inte alls. Jag kommer tyvärr inte hinna träna något mer den här veckan. Jag tar det lugnt ibörjan av träningen, som jag skrev i mitt förra inlägg men har faktiskt viktigare saker att göra. Men nästa vecka, då kör vi på. ;)
 
Slutade jobbet 14.00 och ska tillbaka kl 16.00 och jobba igen, höh. Men det blir bra, åt mat när jag kom hem och vilade mig lite. Tänkte ta en banan nu innan jag ska åka tillbaka.
Men kolla himmelen! Den är jättemörkt.. Kommer säkert regna då när jag ska ut, såklart
Paraply i väskan - Check

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0