Måndag- 3 September

Idag är jag ledig, ledig hela dagen, det känns verkligen skönt! Har liksom jobbat 7 dagar i rad.
 Jag vakna 07.00 imorse, kroppen är väl van vid den tiden.. antar ja. Blev att jag satte igång en film som jag somnade till. Senare när jag vaknade insåg jag att jag måste städa övervåningen, jag fick höra igår att det börjar bli dags för dammsuga.. hehe, pinsamt att höra sånt ju. Så jag tog mig i kragen på förmiddagen. Jag har redan hunnit damma, dammsuga och torkat golven. Håller även på med tvätten, den är i full igång i maskinen och har även hängt ut lite tvätt så det kan vädrats lite. Det känns rätt bra nu, det är nu man kan få koppla av. :)
Snart ska jag göra iordning lite lunch, ska fundera ut vad man är sugen på idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0