Fredag- 28 Sept

Åh, vad glad och ivrig jag blir när städ från Kullbergska ringde mig för en stund sen. Jag har inte jobbat där på väldigt länge och för ett ögonblick trodde jag att dom hade vikarier så att dom klara sig. Men nej, helt fel var det! Dom behöver mig på måndag, givetvis ställer jag upp. Kl 06.00 börjar jag jobba! Hurra hurra! Jag är så glad, haha!
Ska ta fram mina sjukhuskort som jag har kvar här hemma, med dom kommer jag in överallt på Sjukhuset! Så dom håller jag hårt i.
Ja, annars är jag ledig idag och det känns underbart! Jag har precis suttit och pluggat såhär på förmiddagen, men ska ta lite rast och göra te :) Det blir en lugn dag idag. Ingen träning för att jag har tränat tre dagar i rad och min kropp ska vila!
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0