Tisdag- 9 Okt

Hejhej!
Imorse när jag vakna trodde jag att det skulle bli en lugn dag för mig, men icke! Jobbet ringde mig och fråga om jag kunde hoppa in i 2 timmar, det är inte mycket men jag känner ändå att jag har gjort mitt idag även fast det bara handlade om 2 timmar. 
Det är nu jag börjar fundera på vad jag ska hitta på för något, jag vill åka och träna men jag orkar inte ta min cykel när det är så kallt ute. Burr. Men det lutar åt träning ändå. Helt ärligt så kan jag inte bara sitta hemma.
Men ska nog byta om till träningskläderna nu, passet börjar snart och tänkte köpa lite saker på åhléns innan det stänger för dagen.
Det var om min dag det. Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0