Tisdag- 16 Okt

Godkväll!
Kom hem från jobbet vid 20.00 och har inte gjort ett skit efter det. Mest tänkt och tänkt på allt möjligt..
En sak hände när jag gick hem från jobbet idag och saken var den att jag såg en katt /hund i gräset när jag skulle varandra hemåt. Jag stannade till och gick lite nämre katt/hunden, för jag tyckte det var konstigt att en hund skulle ligga i gräset, var är husse och matte? Tillslut reste sig hunden/katten på sig och till min förvåning såg jag att det inte alls var en katt eller en hund, utan det var en räv som låg i gräset.
Jag stod en bra stund och tittade på räven, dom är ju riktigt fina och sen har jag aldrig sett en räv på så nära håll. Men tillslut kom det en gubbe som också upptäckte räven, då blev räven rädd och sprang iväg (Mot specce hållet.)
 
Tog en bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0