Min dag

Jag vill bara tacka alla som tänkte på mig igår då när jag fyllde 20 år! Jag är så glad över att jag har så fina vänner/släktingar. Så snälla ta åt er!
Dagen började med med att det kom släktingar hit 12.30, det var jättetrevligt att se alla. Det bjöds på mat och tårta, och det blev så mycket mat över så det räcker till matlådor idag och imorgon till familjen. Jag är verkligen glad över allt från igår. Men såklart ska jag berätta lite grann vad jag har fått.
Av min pojkvän fick jag en Tallin resa, då ska vi till Tallin och bo på ett hotell över natten och gå på SPA, så kul det ska bli!
Av familjen/släktingar fick jag ett par gympa skor, jag har haft samma gympa skor sedan jag gick i 5;an, så det var verkligen på tiden :) Mina favorit färger på skorna med! Fick ett halsband, flytta hemifrån saker, våffeljärn, presentkort och pengar.
Av min fina syster blir det en ladies night kväll med mor och syster redan nu på lördag.
Som sagt, jag är så sjukt nöjd över min kväll igår, tack snälla mamma och pappa att ni ställde upp så mycket igår och ordnade allt så det blev så lyckat. Och tack alla släktingar för att ni kom och firade mig och att jag fick så fina presenter.
Och tack mina vänner som tänkte på mig igår, som hörde av sig till mig, jag är så glad över att jag har fina vänner, ni är guld :) Så jag vill bara säga tack!
Men nu är jag 20 år, jag är ingen tonåring längre, utan nu är jag vuxen och jag ska ta tag i mitt liv nu, bli en bättre människa. Det här är bara början på mitt nya liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0