Måndag- 1 Oktober

Hej!
Jobbade 06.00 - 14.30 idag, drog en sväng på stan för att kolla på träningskläder men dom har inte det jag söker, det är ju så typiskt! Tänkte först träna efter jobbet men jag palla inte träna när jag fick ett sms från äldreboendet att jag ska jobba där imorgon mellan kl 14.00 - 21.00. Så då jag ska först vara på städ kl 06.00 - 13.30 och sen dra vidare till andra jobbet. Haha, ja, jag säger då det. Men det blir kalas!
Kom precis hem och nu ligger jag och vilar mig. Det förtjänar jag efter ett hårt arbetspass. Hungrig är jag också, och glädjen uppstod när jag såg att det fanns choklad kvar. Haha, tack finaste ;)
Annars är det som vanligt, jag mår bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0