Fredag- 12 Okt

Hej ni!
Idag har jag hunnit med att inviga den nya vägen, bättre sent än aldrig höh. Jag har inte så bråttom som vissa andra har när det händer något nytt i Kholm. Jag är ingen sån människa som måste till saker när det händer något och jag klarar mig utmärkt! Jag har faktiskt inte ens varit på subway än och det öppnades väl i somras? Men jag hinner! Vad jag har hört verkar det krångligt att beställa där, och sen luktar det äckligt där, men så är det. Nu sitter jag här på sängkanten och funderar på allt möjligt. Ska äta om en liten stund, sen krypa ner i sängen och kolla på film. Jag är rätt trött (sjuk?) om man säger så. Det blir jobb imorgon, hela långa dagen... på den tyngsta avdelningen. Men det fixar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0