Onsdag- 2 Maj

Det som jag tycker är helt underbart är när man träffar människor som gör som dom själva vill. Liksom starka personer som inte faller för grupptrycket. Jag är så trött på personer som inte har sin egna åsikt, som bara följer med i mängden..
Just nu tänker jag på tatueringar, jag träffa en person som hade funderingar på skriva in hennes sambos namn på hennes kropp & alla säger att man inte ska göra det, men om det känns rätt och så ska man göra det och följa sitt hjärta. JUST DO IT!
 Jag gillar såna människor som struntar i vad andra tycker och tänker. Såna personer kallar jag starka. Givetvis kan man vara stark på olika sätt.. Men ni fattar, tror inte mina läsare är tröga. :)

Nu måste jag fixa mig iordning, stack hem från jobbet 11.30 och snart börjar jag jobba igen. Kommer sluta kl 16.00 och då blir det norrköping:) Tack och hej leverpastej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0