Onsdag- 30 Maj

Det konstiga med gårdagen var att jag gick och la mig i hyffsad tid och sov väldigt bra. Inga bekymmer alls. Imorse när jag vakna kolla jag på klockan och den stod på 04.00, skönt tänkte jag. Jag får ju sova i några timmar till. Jag vakna en till gång lite senare och kolla på klockan och då stod klockan på 06.20. Det här är inte sant tänkte jag, herreguuud! Flög upp från sängen, kasta på mig kläder, kasta i mig frukost och gjorde mig iordning. Kl 06.40 var jag helt klar, tack gode gud. Tackar gud att han väckte mig 06.20, om jag inte hade vaknat till hade jag kommit föersent förmodlingen.
Tror jag ska börja ha två klockor.. Men det roliga är att jag är en sån person som kollar min väckarklocka ca 4 gånger innan jag ska sova. Och jag vet att jag ställde den igår, men ja tydligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0