Måndag- 21 Maj

En ny vecka och nya tag på mitt liv.
Jag är så trött på att jag sitter och stoppar i mig onyttiga saker hela tiden. Men nu ska jag ändra på mitt liv. Jag ska bli nyttig människa. Igår satt jag och finaste och proppa i oss jätteonyttiga saker, för liksom idag tar det verkligen stopp. Vi har sagt såhär, om vi blir bjudna på onyttigt är det okej, men man får absolut inte köpa. Vi ska vara nyttiga i en hel månad. Jag ser framemot det här för ingen tror att jag kommer klara det, men bara för det ska jag bevisa er att även jag kan ha godisförbud, samt cola förbud.

Nu vet ni om att jag ska vara nyttig i en hel månad, rensa min kropp på allt skit och stoppa i mig nyttiga saker, ja gud vad skönt det ska bli!:) Men nu hörreni ska jag städa mitt rum, det ser ut som en svinstia och det menar jag.. Haha, ska aldrig mera ha ett stökigt rum. Efter jag har städat ska jag ta en avokado. Som sagt, nu är det slut med onyttigheter!

Jobba kl 16.00 - 21.00.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0