Fredag- 25 Maj

Hej.
Kom hem för en stund sen från jobbet, sluta 16.00. Det hände lite jobbiga saker på jobbet så jag ställde upp för att jobba imorgon också, 07.00 - 16.00. Det är tur att dom har mig..
Men det är kul att jobba, så jag klagar inte. Nu har jag precis städat här hemma. Mitt golv har jag precis torkat så väntar lite tills det har torkat litegranna, ska plocka iordning kläder i mitt rum snart.

Imorgon fyller min kära mor år! Hipp hipp hurra för världens bästa mor. Skriver det här nu eftersom jag inte kommer hinna skriva imorgon. Slutar 16.00 imorgon och måste hinna duscha och fixa mig för kl 17.00 kommer gästerna!
Nu måste faktiskt jag fortsätta!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0