Måndag- 5 Mars

Det är soft att man har en automatiskt väckarklocka i huvudet. Jag vaknar mellan 7 - 8 varje morgon, spelar ingen roll om jag går och lägger mig sent eller ej. Jag vaknar då och då tycker min kropp att det får vara nog. Men det är skönt att ha det såhär, tråkigt när man vaknar så tidigt på helgen. Enda sättet man får försöka med är att somna om, om det går.
Det blev stan nu på morgonen, var tvungen att inhandla några saker. Har blivit så besviken på Åhléns, deras personal är inge bra längre. Tycker alla verkar så dryga där. Den affären har ändå varit en av mina favoriter i kholm. Men dom får ett stort minuspoäng av mig!
Tog senare en promenad hemåt med mina friska ben, ska laga lite mat till mig och det får bli makaroner & köttfärssås till lunch. 
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0