Tisdag- 20 Mars

Jag har hittat ett jättegott reccept på kladdkaksmuffins! Det smakar så himla gott. Det är exakt så jag vill ha mina muffins, lite kladdiga i mitten. Mums säger jag bara!

Annars har jag inte gjort något idag, var en sväng till arbetsförmedligen på förmiddagen. Dom ger ju tips till oss, men det är ändå onödiga möten tycker jag. När jag kom hem tog jag en promenad med hunden. Sen när vi kom hem koka jag upp pasta och gjorde iordning en stor & fin sallad :) Helt okej att äta och nyttig va jag med, fast jag tog en cola till... 
Nu försöker Julian få med mig till hälso, men det går inte så bra för honom.. haha. Jag är tydligen för lat?! Jag måste komma igång igen med träningen, nu när snön är borta så finns det ju inget mer att skylla på. Jag måste verkligen komma igång nu.
Men ska försöka hitta på något kul nu.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0