Söndag- 8 Mars

Hej!
Nu sitter jag här igen efter en liten bloggpaus. Men om jag ska vara ärlig så har jag ingen lust att sitta vid datorn längre, jag känner inte för det och det är skönt att sitta mindre vid datorn, då kan man göra andra saker istället.
 
Jag har jobbat enda sen i måndags på ett äldreboende, sammanlagt blir det 7 dagar i sträck imorgon. Det är inget jag är stolt över utan man måste faktiskt ha lite ledigt/vila. Men är man som mig som inte kan säga nej till jobb så blir det såhär tokigt. Men pengar är alltid så kul att ha.
Sen har min duktiga pappa lagat min dator, den funkar bra nu! Men vi tror ändå det är något fel på den så vi ska väl lämna in den, men den funkar iallafall och då är jag glad :)
Sen måste jag även berömma min kära mor också. Vi släpa ut min gamla säng, tungt som sjutton men det gick ändå att få ut den rätt snabbt. Sen satte vi dit en ny säng i mitt rum. Så nu får vi hoppas att den här sängen blir bra, fast det är jag nästan säker på att den blir!

Annars är jag rätt tröttt idag, funderar starkt på att sova i timme men ska försöka spara mig till kvällen. Det kommer nog inte vara några problem med att försöka sova eftersom jag gick upp kl 06.00 imorse och åkte iväg och jobbade i några timmar. Men iallafall, min kväll kommer bestå utav passionsfrukt, en bra film och min nya säng.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0