Torsdag- 8 Mars

Idag har jag jobbat på städ, kul att vara tillbaka där efter ett långt uppehåll. Jag kände att jag var välkommen tillbaka och det känns ju för härligt att man känner sig välkommen. När kl blev 14.30 tog jag en promenad hem från jobbet. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, har bara tagit det lugnt.
Tråkigt att det har börjat snöa igen, varför kan det inte bli riktig vår istället?! Ena dagen ska man ha sin vårjacka, dagen efter blir det vinterjackan.. bestäm nu!

Men min kväll kommer se lugn ut, och jag kommer hoppa i säng tidigt eftersom det blir jobb imorgon. Jag börjar ju ändå kl 06.00 och imorgon kommer jag vara själv på tandvården. Jag är ju inte så förtjust i att vara själv på tandvården.. Så önska mig lycka till!

Sen vill jag säga till er att min dator har gått sönder, så äger ej en dator så jag får sno familjens dator sålänge. Jag nås nog lättare på mobilen.
Men nu ska jag sluta skriva men ha en trevlig dag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0