Torsdag- 15 Mars

Det värsta som finns är när två jobb ringer och frågar om samma dagar. Jag är ju på äldreboendet den här veckan + helgen , som jag nämnde i förra inlägget. Precis nyss ringde städ och ville att jag skulle jobba helgen. Jag hatar verkligen att säga nej till jobb!! Önska jag kunde dela på mig själv så hälften av min kropp drar till städ och den andra hälften till äldreboendet. Det är hemskt att man säger nej till jobb ju, speciellt jobb där man trivs bra på, där man känner sig så välkommen till.. Nej nu behöver jag tänka på något annat! 

Jag kom hem från äldreboendet precis, jobba 07.30 - 10.30.. nu ska jag vila upp mig till mitt nästa pass som är kl 16.30 - 19.30. Jag får ihop några timmar och det är jag stolt över! Jag tänkte gå ut med hunden, sova och äta nu när jag är hemma en sväng. Helt enkelt ladda upp för mitt nästa pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0